donderdag 23 november 2006

The day after...

Gisteren was het de dag van het goede nieuws; vandaag was het weer een gewone werkdag voor de baas. Drukte met de kinderen en bij thuiskomst weer met de kinderen en alles er omheen.
Geen zin om te koken, dus hebben we maar patat gehaald. Lekker doorgebakken, mmm..
Op mijn werk heb ik natuurlijk verteld van mijn nominatie; de reacties waren een beetje verdeeld! Logisch natuurlijk, als je bedenkt dat als ik mijn plannen door kan zetten, ik volgend jaar waarschijnlijk van werknemer in werkgever ga veranderen!!!

Het is echt heel spannend allemaal, het voelt een beetje als verliefd zijn. Je kunt maar aan één ding denken.. Heerlijk! Zo af en toe neem ik even de tijd om te visualiseren. Maar ik raak er niet over uit wat de kleur van de bakstenen moet worden; rood of toch geel?
Haha.. waar maak ik me druk over??

Zojuist krijg ik een mailtje van New Venture; ik heb een coach toegewezen gekregen en ook dat is toch weer heel goed nieuws. Van het Ondernemerskompas heb ik nog niets gehoord; ook daar heb ik een coach aangevraagd. En omdat alle goede dingen in drieën schijnen te komen, heb ik ook een ex-werkgever gevraagd om mij te coachen. Dat was vorige week vrijdagmiddag en ook van hem heb ik nog geen bericht gehad. Mmm... moet ik dan eerst vertellen dat mijn plan genomineerd is voordat ze ja gaan zeggen?

Geen opmerkingen: