woensdag 29 november 2006

Wat vind je moeilijk in een hooiberg?

Ik zag het net staan en dan moet ik mezelf echt tegenhouden... Ik had ook al op het contactbuttontje gedrukt! En toch heb ik het maar niet gedaan, haha.
Via het forum van Higherlevel kwam ik bij de Nebib terecht en via die site weer op de site van www.moneymeetsideas.nl; een site over informal investments. En al op die beginpagina, daar stond het echt: 'Het valt alleen niet mee deze ook te vinden, voor ondernemers is dat in de praktijk vaak vergelijkbaar met het zoeken naar een spreekwoordelijke naald in een hooiberg.' (einde citaat)

Een naald in een hooiberg!!! Dat moet natuurlijk een speld zijn!!!

En ik bedenk me net dat ik maar moet hopen dat de mensen van de site níet de nieuwsbrief onder ogen krijgen die het bedrijf waar ik werk (lees: ik) twee weken geleden heeft verstuurd. Want daar staan toch een paar foute zinnen in!

Geen opmerkingen: