woensdag 29 november 2006

Van werkneemster naar onderneemster

Ik zit op mijn werk, het is bijna twaalf uur. Dan ben ik vrij.. Althans, dan zit mijn werk er voor vandaag op. Klaar ben ik niet, eigenlijk nooit. De dagen vliegen voorbij, net als de weken en de maanden. We hebben het druk! En dat is natuurlijk heel mooi.
Vannacht in bed lag ik na te denken over hoe mijn leven er over grofweg een jaar uit zal zien..
Waarschijnlijk heb ik het dan net zo druk, gaan de dagen, weken en maanden net zo snel voorbij. Maar... zou het dan ook anders voelen? Bij elke baan die ik heb gehad, en dat zijn er best veel, voelde ik mij enorm betrokken bij het bedrijf. Het bedrijf, dat was ik!
Dus... misschien verandert er wel niet zo veel in 2007. Alhoewel, 's ochtends je éigen bedrijf binnenstappen, dat lijkt me wel 'kicken'!

Geen opmerkingen: